Loading cart contents...
View Cart Checkout
Cart subtotal:

Masz jakieś pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Chętnie służymy pomocą, radą i informacją! Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę rozmowy.

infolinia: tel. 693 600 052
pomoc techniczna: tel. 693 560 052

poniedziałek – sobota 8:00- 18:00

czat
poniedziałek – piątek 8:00- 16:00

e-mail: biuro@kuznianadrukow.pl
poniedziałek – piątek 8:00- 16:00

F.A.Q.

Oferta

Jakie produkty i usługi mogę zamówić w kuznianadrukow.pl?

Kuznianadrukow.pl jest sklepem internetowym oferującym przede wszystkim gadżety reklamowe z indywidualnym nadrukiem: koszulki, czapki, kamizelki odblaskowe, kubki, poduszki pod mysz, puzzle, breloki, naklejki, długopisy i inne.

Wycinamy formy przestrzenne ze styroduru, wykonujemy naklejki wypukłe i płaskie, tabliczki informacyjne, drukujemy banery, plakaty.

Kochamy niestandardowe zlecenia dlatego jeśli nie znajdziesz interesującego Cię produktu, zapraszamy do kontaktu.

Czy mogę zamówić produkt spoza oferty sklepu?

Oczywiście. Lubimy zlecenia niestandardowe. Jeśli wśród naszych produktów nie znalazłeś tego, którego potrzebujesz zapraszamy do kontaktu. Wybierz najdogodniejszą dla siebie formę rozmowy.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

infolinia:  tel. 693 60 00 52
poniedziałek – sobota 8:00- 18:00

e-mail: lukasz@ptpartner.pl
poniedziałek – piątek 8:00- 16:00

Chętnie służymy pomocą, radą i informacją!

Czy wykonujecie próbki przed złożeniem zamówienia?

Jeżeli potrzebujesz próbki przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt. Koszt wykonania nadruku próbnego ustalany jest indywidualnie.

 

Czy ceny podane w sklepie są cenami ostatecznymi?

Ceny podane na stronie kuznianadrukow.pl są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT 23% oraz koszt przesyłki.

Podsumowanie zamówienia z ostateczną ceną brutto oraz kosztami przesyłki widoczne jest w koszyku.

Czy mogę liczyć na pomoc, jeśli sam nie potrafie dostosować pliku pod nadruk?

Tak, jeśli sam nie będziesz wiedział jak wykonać plik, nasi graficy chętnie pomogą. W razie niejasności prosimy o kontakt mailowy: kontakt@kuznianadrukow.pl

Jaką techniką wykonujecie nadruki?

Nadruki wykonujemy różnymi technikami w zależności od materiału na jakim wykonywane są znakowania. Do znakowania gadżetów stosujemy m.in. sublimację, termotransfer (folie FLEX, folie FLEX z nadrukiem), grawerowanie laserowe. Naklejki, plakaty, banery drukujemy na wielkoformatowych ploterach solwentowych.

Co zrobić jeśli nie mam pliku/logo w grafice wektorowej?

Jeśli nie masz pliku w grafice wektorowej to skontaktuj się z nami. Możliwe, że będziemy w stanie przerysować dla Ciebie logo/grafikę do odpowiedniego formatu.

Terminy realizacji i warunki dostawy zamówienia

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Szacunkowy czas realizacji zamówienia podajemy przy opisie każdego z produktów.

Termin realizacji liczony jest w dniach roboczych. Zależy od dnia wpłynięcia zamówienia (wraz ze wszystkimi potrzebnymi do jego wykonania materiałami) oraz płatności (jeśli nie wybrano płatności „za pobraniem”).

Jeśli kompletne zamówienie zostanie złożone po godz. 12:00 termin realizacji liczony jest od następnego dnia roboczego.

Czy istnieje możliwość skrócenia czasu zamówienia?

Wiemy, że w dzisiejszych czasach żyje się w ekspresowym tempie dlatego jeśli pali Ci się grunt pod nogami, możesz liczyć na naszą pomoc i skrócenie terminu realizacji do produkcyjnego minimum.

Skontaktuj się z nami mailowo, lub telefonicznie, a ustalimy indywidualny czas realizacji Twojego zamówienia.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Zamówienie można anulować bez ponoszenia dodatkowych kosztów tylko jeśli nie posiada statusu „w realizacji”.

Za zlecenie anulowane w trakcie realizacji będą naliczone koszty, jakie ponieśliśmy w związku z rozpoczęciem prac.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów w siedzibie firmy?

Jak najbardziej. Odbiór osobisty możliwy jest w biurze naszej firmy pod adresem: ul. Norwida 10, Puławy.

Zamówiony produkt został uszkodzony podczas transportu. Co dalej robić?

Sklep kuznianadrukow.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu przesyłki oraz za zagubione przesyłki z winy firm kurierskich. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy towar jest zgodny z zamówionym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy przy odbiorze spisać protokół reklamacji, który będzie podstawą do ubiegania się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Status zamówienia możesz sprawdzić na stronie „MOJE KONTO” (górny pasek menu) w zakładce „OSTATNIE ZAMÓWIENIA” .

Ile mam czasu na opłacenie zlecenia zanim straci ono ważność?

30 dni. Po tym czasie anulujemy (usuwamy z systemu) nieopłacone zlecenia.

Czy wysyłacie zamówienia zagraniczne?

Duża część naszych klientów to klienci zagraniczni. Jeżeli potrzebujesz wysyłki poza teren Polski skontaktuj się z nami – wycenimy indywidualnie koszty przesyłki kurierskiej.

biuro@kuznianadrukow.pl

Z usług jakiego przewoźnika korzystacie?

Najczęściej wysyłamy zlecenia kurierem DPD.

Czy mogę zamówić gadżet bez nadruku?

Oczywiście można, z paroma wyjątkami, które nie funkcjonują bez nadruku np. plakaty, naklejki itp.

Interesuje mnie gadżet, którego nie macie w ofercie. Czy realizujecie niestandardowe zamówienia?

Realizujemy niestandardowe zamówienia dostosowane do indywidualnych potrzeb, więc jeśli interesuje Cię gadżet, którego nie mamy w ofercie skontaktuj się z nami.

Reklamacje i zwroty

Jaki towar podlega reklamacji?

Reklamacji podlega jedynie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.

Zleceniobiorca ma prawo zgłoszenia reklamacji maksymalnie do 7 dni od odbioru zamówionego towaru. Po 7 dniach od odbioru zlecenia, prawo Zleceniodawcy do zgłoszenia reklamacji i dochodzenia roszczeń wygasa.

Gdzie zgłosić reklamację?

Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej na adres:
Jacek Rutkowski Partner,
ul. Norwida 10,
24-100 Puławy
lub przesłana mailem na adres: kontakt@kuznianadrukow.pl

Jak długo rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamacja będzie rozstrzygana w terminie do 10 dni od jej pisemnego zgłoszenia, a o sposobie jej rozwiązania kuznianadrukow poinformuje klienta mailowo, telefonicznie, lub pisemnie.